Henshin-a-go-go, baby!

Tuesday, 7 October, 2008 at 15:02 2 comments

Okay, so I finished Persona 3 last week and actually started on a New Game + (mostly b/c I messed up on the Social Links and didn’t get to see all the super-cool finally personas…). Yeah, well, anyways- I decided after over 140+ hours of the game that I’ve had ENOUGH of that crap. I mean, it’s a great game but, there’s just too many hours of just level grinding to be done! >.< BORING!

So I forwent that assignment and returned to my old game disc case (you know, that black one with sleeves). I dug around and discovery VIEWTIFUL JOE 2!!! *gasp* :o !! *double gasp* Um.. YEAH! WTC are you doing here?! I was so shocked and couldn’t believe that I NEVER played the game! Well, I started on it last night and now I’m in gaming happiness. ^_^

Silvia’s kinda useless though…

I really miss Clover studio though. :( *cry cry*

Advertisements

Entry filed under: Video Games. Tags: , , .

not much to report television and gifts of love

2 Comments Add your own

  • 1. Darawr  |  Tuesday, 7 October, 2008 at 19:08

    LOL ok when we chatted last night I thought you said Beautiful Joe not Viewtiful Joe. 140 hours of game play! Gosh that is surely a lot of hours. :) I love RPG games. I’m amazed we shared similar games when we grew up. I haven’t taken anytime on any videogames whatsoever. I believe the last videogame I ever played was FFXII.

    Reply
  • 2. Ty_Sylicus  |  Wednesday, 8 October, 2008 at 13:51

    haha yeps. It was XII, and you never finished it. :P

    Well, that’s what happens when you get a live babe. haha ;)

    I wonder if you’ll like any of the games I’m sending you… Hey babe! Promise me you’ll play at least a few hours of each before you quit, ok? please? (You’d better! >:D )

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


“Where there’s a Will, there’s a way.”

look here for older stuff

blogs to LOVE

Ty on Flickr

...My Amazon.com Wish List

I am a Resolute Protector

P.S. I Love You

Normalisr

Ty_Sylicus's Profile Page

%d bloggers like this: